مقدمه و معرفی شرکت

_
شرکت تارابگین در راستای توسعه صنعتی کشــور و با بهره مندی از ظرفیت های بالقوه میهن عزیزمان در سال 1356 و با سرمایه گذاری بخش دولتی زیر نظر شرکت ملی فولاد ایران توسط شرکت معتبر اتریشی VOEST – ALPINE در قطعـــه زمینــی به مساحت یکصدهزار متر مربع در منطقه صنعتــی ذوب آهن اصفهان احداث و مورد بهره برداری قرار گرفت.
به لطف پروردگار این شرکت مفتخر است با توجه به قراردادن رضایت مشتریـان و کیفیت محصولات در سرلوحه کاری خود از تاریخ تأسیس تـا امــروز سهم عمــده ای را در تولید عایق های صوتی و حرارتی به خود اختصاص داده و در کاهش مصرف و حفاظــت از منابع تجدیـدناپذیــر سوخت های فسیلی نقش بسزایی را ایفا کرده و سهم بالایی را در حفاظت از محیط زیست و کاهش هزینه ها داشته است.

سخن مدیرعامل

_
در ســال های اخیر کشور ما در شرایطی قرارداشته که بیشتر از هر زمـان دیگری نیازمنــد به اصلاح الگوی مصرف انرژی و بهی سازی آن بوده است. شرکت تارابگین با قدمتی حــدود 4 دهــه و تولید محصولاتــی با کیفیت بسیــار بالا به صورت عملــی در عرصه داخلی و خارجی خدمت می کند و در برنامه های استراتژیک این شرکت، توسعه محصولات عایقی در صنایع مختلف از جمله نفت و گاز و پتروشیمی، فولادسازی، نیروگاهی، سیمــان، ساختمانی و … تعریف شده و با جدیت پیگیری می گردد. همچنین ضمن حفظ کیفیت بسیــار بالای محصولات در برنامه ریزی جدید ارتقاء سطح رضایتمندی مشتریان و کارفرمایان پروژه هـــای صنعتـی و ساختمانی و توسعه بازار در حال اجرا می باشد.

هیئت مدیره

_

 بابک بیگی

عضو هیئت مدیره

Babak.beigi@yahoo.com

مجتبی یاریاران

عضو هیئت مدیره

yar_moj@yahoo.com

حمید صفائیان

عضو هیئت مدیره

h.safaian20@gmail.com

جلال ابوترابی

نایب رئیس و مدیر عامل

jalalAbotorabi99@gmail.com

 محمد رضا ابراهیم کرمانی

رئیس هیئت مدیره

kermanitarabgin@gmail.com

استراتژی شرکت تارابگین (افق 1402)

_
  • تولید عایقهای باکیفیت مورد نیاز در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی
  • انجام پروژه های مختلف فولادی ، عمرانی ، خدماتی ، رفاهی و توسعه پروژه های تحقیقاتی
  • تولید و فروش محصولات خاص ( محصولات بتنی و سرباره و ….)

چشم انداز : کسب رتبه برتر کشور در زمینه های  تولید عایق ، ابنیه (ساختمان و صنعت ) و سرباره و همچنین ارتقاء جایگاه سازمانی در راستای اجرای پروژه های مختلف  فولادی ، عمرانی ، خدماتی و رفاهی و تحقیقاتی و برنامه ریزی جهت ورود به بورس اوراق بهادار کشور تا در نهایت  یکی از سه انتخاب برتر کارفرمایان پروژه های عظیم کشور باشد.

  1. افزایش درآمد حاصل از فروش محصولات و ارایه خدمات با ارزش افزوده بالاتر
  2. افزایش درآمد از طریق توسعه صادرات محصولات و خدمات
  3. افزایش بهره وری از طرق مدیریت هزینه ها
  4. توسعه بازار همراه با کاهش هزینه ها
  1. رایه محصولات با کیفیت و استاندارد مطابق با نیاز مشتری همراه با قیمت مطلوب و شرایط پرداخت رقابتی
  2. ارایه به موقع و پایدار محصولات و خدمات همراه با مشاوره و ارایه راهکارهای تخصص ، تجاری و فنی
  • تولید و پشتیبانی شامل افزایش تولید کمی و کیفی با آماده سازی و تجهیز خطوط تولید به همراه بهینه سازی مواد مصرفی و حاملهای انرژی
  • تامین پایدارو اقتصادی با در نظر گرفتن کالاهای استراتژیک ، شناسایی مشترین بالقوه و توسعه R&D و حضور در نمایشگاه های معتبر
  • مدیریت توسعه و تکنولوژی متوازن با ظرفیت ها تولید و اجرای به موقع طرح ها در کنار مدیریت اثربخش فناوری
  • مدیریت کلان بازار با توسعه روابط با مشتریان ، شناسایی بازارهای جدید صادراتی و رقیبان با تحلیل وضعیت کسب و کار
  • پذیرش مسئولیت های اجتماعی با رتقاء سطح ایمنی کارکنان و تجهیزات ، کاهش آلاینده های ریست محیطی و تعامل اثر بخش با جامعه
  • بهبود عملکرد واحد ایمنیHSE ، بهداشت و محیط زیست
  • یکپارچه سازی تامین کالاها و خدمات کلیدی
  • افزایش کمی و کیفی تولید در شرکت زنجیره ارزش
  • توسعه خدمات آموزشی به پرسنل
  • تامین اقتصادی و پایدار منبع مالی
  • ارتقای اثر بخشی و یکپارچگی مقام مدیریت و توسعه شایستگی های رهبران گروه
  • تحول در سیستمهای اطلاعاتی و اتوماسیون همره با یکپارچه  سازی زیر ساخت های ارتباطی و مرکز داده
  • نگرش و نگهداشت موثر و تلاش برای توانمند سازی  سرمایه های انسانی

حفظ کرامت انسانی ، رضایت مشتری ، بهره وری و تلاش گروهی ، مسئولیت پذیری اجتماعی و پایبندی به قوانین به همره خلقیت و نوآوری در جهت بهبود مستمر

error: Content is protected !!